سرگرمی و داستان های زیبا

۱٫ هند کشف کرد که هیچ کس نمیتواند پوشه ای به نام CON را درهیچ قسمتی از کامپیوتر ایجاد کند. این چیزی خیلی عجیب… و باور نکردنی است.



ادامه مطلب ...


نوجوانی که به گفته مادرش به ندرت از اتاق خود بیرون می‌آمد، به عنوان مظنون اصلی حمله‌های هکری به سازمان سیای آمریکا و پلیس اسکاتلند یارد انگلستان دستگیر شده است.

 




ادامه مطلب ...


ستاره آلمانی رئال مادرید در تصویر منتشر شده‌ای، در حال كشیدن سیگار است و این برخلاف ادعای بازیكن در قرارداد منعقد شده است.
فارس: به نقل از اسپورت كاتالونیا نوشت: مسعود اوزیل كه در قرارداد خود با رئال مادرید قسمت مربوط به استعمال دخانیات را خالی گذاشته و ادعا كرده هرگز در عمرش سیگار نكشیده با توجه به تصویر منتشر شده از او در یك سایت آلمانی باید به رئال مادرید پاسخ بدهد.

 



ادامه مطلب ...


 

 

 

مایکروسافت نسبت به سال گذشته تمرکز بیشتری بر روی ایمنی نرم افزارهای خود داشته است زیرا در گزارش سال گذشته کسپراسکی، نام این شرکت منشأ اکثریت آسیب پذیری‌ها و نقاط ضعف نرم افزاری بود.



ادامه مطلب ...



فرض کن این عکس تو توی آفریقاست
و تو با یه طناب به درخت وصل شدی و مثل لنگر کشتی تو هوا معلق هستی
یه شمع هم به آرومی داره طناب رو می سوزونه
و یه شیر هم اون زیر واستاده تا تو بیفتی و شیره ناهارشو بخوره
و تا زمانی که طناب سالم باشه تو هم زنده هستی ، کسی هم نیست که بهت کمک کنه
تنها راه اینه که شیر رو متقاعد کنی که شمع رو خاموش کنه

چه جوری تو این کار رو انجام می دی…؟!

 



ادامه مطلب ...


یکی از بزرگترین پدیده های طبیعی در جهان، غار "هانگ سون دونگ" در نهایت عظمت در پس جنگلهای انبوه ویتنام پنهان شده است اما تیمی از غارنوردان به کمک کشاورزان محلی همچنان در حال پیشروی در این غار عظیم بوده و تصاویر جدیدی را از اعماق این جهان زیر زمینی منتشر می کنند.

 

ماموریت اکتشاف در بزرگترین غار جهان در ویتنام همچنان ادامه دارد و در پی این عملیات تصاویر جدیدی از این جهان عظیم زیرزمینی منتشر



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و داستانهای زیبا و آدرس yoursms.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 24953
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1